lørdag den 7. juli 2012

Sommerferie! ♥

Hej!
Som så mange andre har jeg lige nu sommerferie.
De sidste mange dage har jeg været sammen med min veninde, Cecilie, og både i tirsdags og i dag har vi været i tivoli, så lige nu nyder jeg virkelig ferien!
Men på en måde må den godt bare snart slutte, for den 5. august skal jeg starte på efterskole, og jeg kan bare ikke vente! ♥
Da jeg var sammen med Cecilie, tog vi en hel masse billeder, og her er et par stykker af dem.
Jeg håber i nyder jeres sommerferie! ♥





6 kommentarer:

  1. Seje billeder
    Fed blog! Er nu fast læser, måske du vil kigge forbi min blog og blive fast læser hos mig, det ville være dejligt!

    xoxo - www.nollenollesblog.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Rigtig flot skrift du bruger her på din blog! :)

    Håber du tager et kig forbi min blog?;

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Virkelig fede billeder! Jeg kan godt lide den rystede effekt på nogle af dem. Og hvor er din blog altså bare skøn! :)

    Kig endelig forbi min, hvis du har lyst!
    //Simone
    www.ttomgang.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Virkelig fin blog du har dig! Det er nogle rigtig fede billeder.
    Vil du måske tage et kig forbi vores?:-)

    Blog-that-smile.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Fed blog! Elsker din header den er bare skøn. Kan også rigtig godt lide dine billeder du tager. Det kunne være vi skulle følges ?
    Har selv en fotoblog : silleagerskov.blogspot.com
    Håber jeg høre fra dig :)

    Knus Sille

    SvarSlet
  6. Virkelig fed blog! -Skal vi følges? Hvis du bliver fastlæser af min blog, gengælder jeg med det samme! :-)

    Knus!

    mylifebyclaudia.blogspot.com

    SvarSlet